سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت سه تن شفاعت می کنند : پیامبران، سپس دانشمندان و پس از آن شهیدان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: جمعه 103 مهر 27

بازی جدید 1942 Air Combat : یک بازی جدید و زیبا که در آسمان باید همواپیما های مقابل رو از بین ببرید . یک بازی جاوا با گرافیکی مناسب برای گوشی های موبایل با رزولوشن 240x320 پیکسل .


PersianMob.Net
 

 نوشته شده توسط lord در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()

بازی جدید Hourse : یک بازی جدید و اکشن از Exelweiss که به تازگی به صورت جاوا تولید شده است . این بازی تنها برای رزولوشن 240x320 میباشد و دارای گرافیک مناسبی میباشد .


PersianMob.Net
 

 نوشته شده توسط lord در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 1:59 عصر | نظرات دیگران()

بازی جدید و معروف Ramayan : این بازی این بازی جذاب و حرفه ای را برای گوشی های موبایل آماده کرده ایم . موضوع این بازی رزمی بوده و برای سایز رزولوشن 176x208 تولید شده .


PersianMob.Net
 

 نوشته شده توسط lord در سه شنبه 87/3/7 و ساعت 4:10 عصر | نظرات دیگران()


منبع: www.p30download.com

Need for Speed Carbon
Carbon همان Need for Speed است که شما منتظرش هستید. این بازی شباهتهای بسیار زیادی به NFS: Most Wanted دارد، اما اضافه بر این بیشترین چیزی که به چشم میخورد شباهت آن به Initial D است. شما در دره ها و کوهستانها و فراز و نشیب های تند مسابقه خواهید داد و هر لحظه ممکن است توقف بعدی شما مرگ در اعماق دره باشد. البته شباهت هایی به بازی Fast and Furious: Tokyo Drift نیز در Carbon دیده می شود، اما از نظر سابقه Initial D قدیمی تر است و صاحب نام است.
قضیه ی اصلی کربن ساده است . شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست آورید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده است. درست شبیه به Most Wanted شهر به قسمتهای مختلفی تقسیم شده و هر قسمت را یک دسته از رانندگان اداره میکنند. هر دسته در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهد. در آخر نیز با سردسته ی آن ها مسابقه خواهید داد. اگرچه ممکن است زمانهایی مجبور شوید برای پایان دادن به حاکمیت یک دسته، بجز نشان دادن مهارتهای خود در خیابان، در صحراهای اطراف شهر نیز مسابقه دهید.
توجه:
به علت حجیم بودن فایل ها و امکان حذف شدن از روی سایت راپید شیر مسئولیت دریافت به عهده خود شماست.


دانلود (غیر مستقیم) - در حدود 3 گیگابایت
پسورد: m4k4v3l1


 نوشته شده توسط lord در دوشنبه 87/3/6 و ساعت 4:36 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
فیلم ترسناک Doomsday 2008
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: http://bia2game.parsiblog.com** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا