سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حسادت و تملّق روا نیست، جز درجستجوی دانش . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: جمعه 103 مهر 27
PersianMob.Net


فیلم The Bank Job (سرقت بانک)، محصول سال 2008.
خلاصه داستان: تری لیدر صاحب یک گاراژ کوچک که به خرید و فروش اتومبیل اشتغال دارد، دچار گرفتاری مالی است و تحت فشار ‏قرار دارد. در همین زمان سر و کله مارتین پیدا شده و از تری می خواهد تا در یک کار با او همراهی کند. و این کار ‏چیزی نیست جز سرقت صندوق امانات یک بانک لیدز در خیابان بیکر. تری گروهی از تبهکاران را گرد آورده و ‏ترتیب کار بانک را می دهند. حین سرقت تری متوجه می شود که مارتین نظر خاصی به یکی از صندوق دارد. داخل ‏صندوق که متعلق به تروریستی سیاه پوست به نام مایکل ایکس است، عکس هایی رسوایی برانگیز یکی از اعضای ‏خانواده سلطنتی قرار دارد و مایکل به وسیله آن دولت انگلستان را تحت فشار قرار داده است. سرقت با موفقیت انجام ‏می شود، اما تری خبر ندارد که این دزدیبا حمایت مامورین ‏MI5‎‏ انجام شده و مارتین نیزمامور همین سازمان است. اما ‏به سرقت رفتن صندوق امانات مردی به نام لو ووگل-از بزرگان دنیای تبهکاران لندن- که در آن دفترچه ای حاوی ‏اسامی تمام مامورین فاسد و رشوه بگیر پلیس قرار دارد، پای او و افراد جنایتکارش را به میان می کشد. حال باید تری ‏جان خود و اعضای خانواده اش را از چنگ دو نیروی متخاصم نجات دهد...
سبک فیلم : جنائی، مهیج

 


 نوشته شده توسط lord در دوشنبه 87/3/13 و ساعت 1:18 عصر | نظرات دیگران()

خلاصه داستان : بت ریموند و که یک دانشجو هست به همراه دوستانش یک نیمسال بسیار شوم را سپری کردند به طوری که هیچ چیز در مورد اینده ی انها در دانشگاه مشخص نیست . در این زمان انها ایمیلهای صوتی دریافت می کنند که حاوی روز و جزییات زمان مرگ انها می باشد و...


PersianMob.Net
 
 
 
 
 

 نوشته شده توسط lord در دوشنبه 87/3/13 و ساعت 1:15 عصر | نظرات دیگران()

خلاصه داستان : در یک قبیله دورافتاده در کوهستان ها ، شکارچی جوانی به نام «دی له» عشق زندگیش را پیدا کرده است ، زیبایی به نام ایولت . هنگامی که گروهی از جنگجوها به دهکده او حمله میکنند و ایولت را میدزدند ، دی له مجبور میشود به کمک گروه کوچکی از شکارچی ها ، جنگجوها را تا پایان دنیا دنبال کنند تا بتوانند ایولت را نجات دهند . در طی این داستان که از افسانه ها گرفته شده این گروه باور نکردنی جنگجویان باید با ببرهای تیزدندان ، درندگان ماقبل تاریخ مبارزه کنند . در انتهای سفر قهرمانانه آنان ، آنها یک تمدن گمشده را کشف میکنند . سرنوشت نهایی آنها وابسته به امراطوری است که ماوراء تخیلات است ، جایی که هرم هایش به آسمان میرسد . در این فیلم آنها بر علیه خدایی که ظالمانه بندگانش را به بردگی کشانده شهادت میدهند .


PersianMob.Net
 


 نوشته شده توسط lord در دوشنبه 87/3/13 و ساعت 1:14 عصر | نظرات دیگران()

   حتما میدانید بازی هایی که ساخته می شوند با نرم افزاری به نام مایا است.اگر می خواهیدبازی یا انیمیشن بسازید به این میل مراجعه کنید و pm بدهید

آموزش  مایا در 20 DVD

280 ساعت آموزش تصویری   36 کتاب جامع  مایا    نسخه اصلی نرم افزار مایا7 ، 8 ، 8.5    انواع پلاگین های جدید

   

E-mail: eliyia_avini@yahoo.com


 نوشته شده توسط lord در شنبه 87/3/11 و ساعت 5:13 عصر | نظرات دیگران()

مجموعه پس زمینه های موبایل : این مجموعه شامل 44 عکس با سایز 240x320 پیکسل در موضوعات مختلف با کیفیت بالا میباشد که مناسب برای پشت زمینه گوشی های موبایل است .


PersianMob.Net
 

 نوشته شده توسط lord در شنبه 87/3/11 و ساعت 1:38 عصر | نظرات دیگران()

بازی معروف Thief: Deadly Shadows : بازی که برای نسخه کامپیوتری آن بسیار معروف میباشد را این بار به صورت جاوا برای گوشی های موبایل آماده کرده ایم . این بازی به تازگی توسط شرکت Eidos تولید شده و سازگار با رزولوشن های 176x208, 176x220, 240x320 میباشد .

PersianMob.Net
 

 نوشته شده توسط lord در شنبه 87/3/11 و ساعت 1:25 عصر | نظرات دیگران()

بازی Rambo Forever یک بازی اکشن و جذاب با گرافیک نسبتا مناسب برای طرفداران رامبو . این بازی برای رزولوشن 176x208 میباشد .


PersianMob.Net
 

 نوشته شده توسط lord در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 2:27 عصر | نظرات دیگران()

بازی Lost Mobile : یک بازی جذاب با گرافیک بسیار بالا به صورت جاوا برای گوشی های موبایل .


PersianMob.Net
 

 نوشته شده توسط lord در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 2:17 عصر | نظرات دیگران()

بازی جدید Mercenaries 2 محصول جدید شرکت Iplay : این بازی به صورت جاوا میباشد و بازی جنگی و اکشن است و تنها برای رزولوشن 240x320 پیکسل تولید شده است .


PersianMob.Net
 
 
 

 نوشته شده توسط lord در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 2:11 عصر | نظرات دیگران()

نسخه جدید بازی Crash : Crash Nitro Kart 2 : یک بازی بسیار زیبا با گرافیکی فوق العاده برای گوشی های موبایل . این بازی که محصول سال 2008 میباشد به صورت جاوا برای تمامی رزولوشن های صفحه به صورت Multi Screen تولید شده است .


PersianMob.Net
 

 نوشته شده توسط lord در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 2:8 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
فیلم ترسناک Doomsday 2008
[عناوین آرشیوشده]

بالا

طراح قالب: http://bia2game.parsiblog.com** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا